Management souvisí se strategickým vůdcovstvím (strategic leadership). Naše společnost je v otázce managementu zaměřena na poradenstvi v oblasti životního prostředí s možností prosazování nových myšlenek a hodnot. Náš management je postaven na bázi dobré firemní idelogie, tj. na podnikatelskou strategii a na strategickou architekturu (víme kde jsme, jaké jsou naše možnosti, co můžeme zlepšit, kam směřujeme …)
Snažíme se o to, aby každý zaměstnanec společnosti env.in s.r.o., byl lídrem, tzn. úspěch naší společnosti spočívá v přístupu ke klientovi – každý zaměstnanec, který přijde do kontaktu se zákazníkem byl svým způsobem lídrem zejména v inovaci, v kreativitě, nových postupech, v konzultacích, při zavádění změn, …
Jak to vypadá náš „lídr zaměstnanec“ v praxi nebo-li v konkurenčním podnikatelském prostoru:
POSEDLOSTÍ
jedinečnou hodnotou pro zákazníka,
PROFESIONALITĚ
, excelenci, mistrovství orientovaném na zákazníka (to vyžaduje porozumět potřebám rozvoje byznysu zákazníka, a to lépe než tomu rozumí on sám),
PLNÉ ODPOVĚDNOSTI
lidí za rozvoj firmy, za plnění dohod i za vlastní rozvoj,
VLASTNICTVÍ
hodnototvorných procesů,
SDÍLENÍ ZNALOSTÍ
(tzn. každý proces/vlastník procesu musí být spolutvůrcem znalostí – intelektuálního kapitálu firmy),
ORIENTACÍ NA INOVACE
(drobné inkrementální změny dnes nestačí, čemukoliv se dnes věnuje pozornost to musí přinést zásadní změnu,
ORIENTACE V PROFESI
(perfektní znalost a rozhled v dané problematice)
ALIANCÍCH A PARTNERSTVÍ
jako páteři rozvoje podnikání (příprava na alianční chování je u nás žalostně slabá, vstupujeme do aliančních vztahů zatíženi nedůvěrou),
PODPOŘE INICIATIVY
lidí za rozvoj firmy, za plnění dohod i za vlastní rozvoj,
V DŮVĚŘE
– to je to klíčové slovo strategického vůdcovství.
Motto společnosti ETC Consulting Group s.r.o.:
„Je efektivnější včas a postupně investovat do preventivních opatření v oblasti životního prostředí a vyvarovat se tak zbytečným komplikacím či plýtvání finančních prostředků na pokuty a likvidaci případných havárií“